Zapraszamy do udziału w projekcie „Wyróżnijmy się”!

Od dnia 7 marca nasza szkoła żyje wyjątkowym projektem. Serdecznie zachęcamy wszystkich rodziców i uczniów do zapoznania się ze szczegółowymi informacjami na jego temat poniżej!

Na czym polega zadanie
• na zaprojektowaniu elementu stroju, który identyfikowałby uczniów naszej szkoły
• uczniowie nosiliby go przynajmniej raz w tygodniu do szkoły od nowego roku szkolnego
• byłby on wykorzystywany również przy różnego rodzaju okazjach, kiedy grupa uczniów reprezentuje naszą szkołę na zewnątrz, np. zawody sportowe, olimpiady szkolne itp.
• myślimy o elemencie stroju codziennego, nie galowego
• takim elementem może być T-shirt z grafiką nawiązującą do naszej szkoły czy kolekcja T-shirtów z grafikami na różne okazje / np. na co dzień, na turniej szachowy, na zawody tenisowe, na olimpiadę matematyczną itp.

Zasady konkursu
• propozycje mogą zgłaszać uczniowie naszej szkoły, ich rodzice oraz nauczyciele
• wszystkie pomysły są dobre, ale wygra najlepszy
• propozycje mogą obejmować pojedyncze elementy stroju lub cały zestaw
• elementem obowiązkowym do zaprojektowania jest T-shirt, choć to nie oznacza, że to on będzie finalnie elementem obowiązkowym
• inne elementy zestawu są dowolne , np. Bluza, czapeczka, opaska
• propozycja powinna przede wszystkim zawierać propozycję graficzną, która docelowo ma zostać nadrukowana na wybranych elementach stroju
• grafika powinna odwoływać się do wartości naszej szkoły, osoby Stefana Starzyńskiego i/lub Saskiej Kępy
• ważnym elementem jest kolorystyka – elementy stroju mogą występować w różnych wariantach kolorystycznych (mogą one być różne dla różnych klas, lub inne dla chłopaków i dziewczyn)
• propozycja grafiki może zostać wykonana dowolną techniką – na końcowym etapie konkursu wspomogą nas w razie potrzeby profesjonalni graficy
• propozycje składamy w formie dowolnej
– jeśli projekt jest wykonany komputerowo, można go do koordynatora konkursu na adres mailowy j.majchrzyk@sp143.waw.pl
– jeśli projekt jest wykonany inną techniką, składamy go do sekretariatu szkoły
• zgłoszenia będą przyjmowane od 12 marca do 12 kwietnia 2018
• zgłoszone do konkursu pomysły zostaną zaprezentowane na forum szkoły i poddane głosowaniu uczniów, rodziców i nauczycieli
• wygra pomysł z największą liczbą głosów

Terminarz konkursu
• 7 marca – start konkursu, prezentacja idei konkursu dla nauczycieli
• 7 – 12 marca – nauczyciele prezentują ideę konkursu wśród uczniów
• od 12 marca do 12 kwietnia – składanie prac konkursowych
• 13 kwietnia – 17 kwietnia – przerwa techniczna – przygotowanie prac konkursowych do prezentacji na forum szkoły
• 18 kwietnia – 28 kwietnia  głosowania dla uczniów, nauczycieli i rodziców
– uczniowie głosują na lekcjach – koordynacja przez nauczycieli
– nauczyciele głosują w pokoju nauczycielskim
– rodzice głosują wrzucając głos do urny w szatni
• 30 kwietnia – 5 maja – liczenie głosów, przygotowanie zwycięskich prac do prezentacji
• 7 maja – 12 maja – prezentacja wyników głosowania na terenie i na stronie szkoły oraz na profilu na FB
• 18 maja – pokaz mody całej kolekcji nowego stroju podczas wiosennego festynu szkolnego

Rozmiar tekstu
Kontrast
%d bloggers like this: